środa, 7 stycznia 2015

Z sercem

Już za parę dni 23 Finał WOŚP . Bardzo się cieszę, że w tym roku udało mi się dołączyć do grona biżuteryjek , które od paru lat włączają się do akcji tworząc biżuteryjne perełki właśnie z myślą o aukcjach WOŚP.
Każda z tych rzeczy została stworzona przed niezliczoną ilość zdolnych rąk i gorących serc. Każda z nich jest niepowtarzalna i każda może sprawić, że czyjś świat stanie się lepszy :)
Dlatego zapraszam do licytacji. Myślę, że warto :) http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=37886662&order=pd

Jednak kilka prac jest dla mnie szczególnie ważnych, ponieważ to przy ich realizacji brałam czynny udział :)

1. Pierwszy projekt to Kolia Ślubna Princess's Dream . Przepięknej urody kolia, która powstała pod opieką Ewy Matuszewskiej, koordynatorki całego projektu. W jego realizacji uczestniczyły 42 kobiety, które łącznie uszyły 140 elementów sutaszowych i wiele beadingowych, do stworzenia pięknych kwiatów piwonii. Ja też znalazłam się wśród nich :)





2. Drugim projektem, który również realizowany był pod skrzydłami Ewy jest Bransoletka Głębia Oceanu . W zasadzie są to dwie bransoletki, do których powstały piękne i delikatne zawieszki. Jedną z nich uszyłam ja :)




3. Zupełnie innym projektem, w którym brałam udział jest Torebka Mystic Emerald . Zachwycająca i elegancka torebka została stworzona przez 44 panie, a wszystkim dowodziła Małgorzata Rybicka. Mój wkład był skromny, ale i tak jestem zadowolona :) 




Co więcej, jako uzupełnienie tej przepięknej torebki powstała również Bransoletka Mystic Emerald. Specjalnie do niej uszyłam tradycyjnego wośpowego charmsa w kształcie serduszka :)



Bardzo się cieszę, że mogłam brać udział w tak wspaniałej akcji. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Mam nadzieję, że to nie jest mój ostatni raz kiedy gram razem z biżuteryjkami dla WOŚP :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz