środa, 10 grudnia 2014

Mikołaje

Długo mnie tu nie było. Ale wiadomo, nastał przedświąteczny czas, więc staram się każdą wolną chwilę poświęcać na szycie. Po za tym, nie byłabym sobą jakbym nie zaangażowała się różne ciekawe akcje. Inna sprawa, że zazwyczaj są one dość czasochłonne :P
Efekty jednej z nich chcę Wam dziś zaprezentować. 
Wzięłam mianowicie udział w mojej pierwszej sutaszowej wymiance, urządzonej z okazji mikołajek :) Obdarowałam jedną z koleżanek po fachu taką oto broszką.



Broszka sutasz #004
Kremowy kamyk otulony koralikami Toho. Do tego różowe jadeity i fasetowany kryształek.

W paczuszce znalazły się również drobne słodkości i trochę przydasi. 
W całej zabawie wzięło udział koło 40 osób i z tego co mi wiadomo, każdy dostał jakieś biżuteryjne dzieło :) Ja również ;) 

Mikołajki jednak już za nami, zbliżają się święta. Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć z prezentacją mini kolekcji stworzonej właśnie z myślą o tym szczególnym czasie. 
Trzymajcie kciuki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz