piątek, 8 listopada 2013

Zakręcona

Jakoś nie miałam czasu pisać ostatnio, ale nie znaczy to, że nie tworzyłam. Powstały dwie pary sutaszowych kolczyków (jutro pewnie spróbuję zrobić zdjęcia), co jak na ostatnie dni dla mnie samej jest zaskoczeniem. Tyle różnych rzeczy się dzieje, że można się zakręcić :P

Jak co roku jestem wolontariuszką projektu Szlachetna Paczka. Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał to zapraszam na stronę: www.szlachetnapaczka.pl .
Lada dzień otwieramy bazy rodzin potrzebujących, więc zapraszam do włączenia się do projektu w roli darczyńcy ;)

Odgrzebałam też dla Was porcyjkę starych decoupagowych prac. Oto i one :



Grafiki Egona Schiele na świeczniku.


Wieszaczek, ładny i praktyczny ;) Wisi w domowej kuchni.


Coś dla fanów Pottera ;) Kojarzycie zegar z domu Weasleyów?


Chustecznik idealnie pasuje do ckliwych komedii romantycznych :P  


Karawana - świecznik, prezent do salonu w afrykańskim klimacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz