piątek, 19 września 2014

Lampa Alladyna

Uszyłam sobie ostatnio kolczyki na wesele. Nie zdarza mi się to często, żebym robiła coś tylko dla siebie. W prawdzie miałam wtedy mnóstwo roboty, więc szyłam je na ostatnią chwilę, ale jestem z nich zadowolona. Kolczyki inspirowane są fragmentem baśni "Cudowna lampa Alladyna" i biorą udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra . Kolczyki kojarzą mi się ze złotym duchem, który mieszkał w zaklętym pierścieniu.
A oto cytat, którym się inspirowałam:

"Złoć się, złoć się, duchu złoty! — zawołał Aladyn. — Złoć się i rozjaśniaj tę ciemność, która mnie otacza. Stryj rodzony zamknął nade mną drzwi żelazne i zostawił mnie samego w podziemiach bez wyjścia!"





El fantasma de oro
W centrum szklany guzik, hematyt złoty, onyks i czarne perły Swarovski. Całość wykończona maleńkimi koralikami Toho.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz